Oglaševanje preko e-pošte je lahko učinkovito in cenovno ugodno orodje za promocijo vaših izdelkov ali storitev, če ga uporabljate pravilno. Predstavili bomo nekaj najpogostejših napak pri oglaševanju preko e-pošte in kako se jim izogniti.

Pošiljanje e-pošte brez soglasja prejemnikov

Ena največjih napak, ki jo lahko naredite pri oglaševanju preko e-pošte, je, da pošiljate e-pošto ljudem, ki se niso prijavili na vašo e-poštno listo ali vam niso dali svojega soglasja za prejemanje vaših sporočil. To je ne samo neetično, ampak tudi nezakonito v večini držav, ki imajo stroge predpise o varstvu osebnih podatkov in zasebnosti. Če pošiljate e-pošto brez soglasja prejemnikov, tvegate, da boste označeni kot nezaželeni pošiljatelj (spam), da boste dobili slabe ocene od vaših potencialnih strank in da boste kaznovani s strani regulatornih organov.

Kako se izogniti tej napaki? Najboljši način je, da uporabljate samo opt-in e-poštno listo, to je seznam prejemnikov, ki so se sami prijavili na vašo e-poštno listo ali vam izrecno dali svoje soglasje za prejemanje vaših sporočil. To lahko storite tako, da na vaši spletni strani ali drugih kanalih ponudite možnost prijave na vaše e-novice, e-kataloge, e-vabila ali druge vrste e-pošte. Pri tem morate biti jasni in transparentni glede tega, kaj bodo prejemniki dobivali od vas in kako pogosto. Poleg tega morate vedno omogočiti možnost odjave od vaše e-poštne liste v vsakem sporočilu, ki ga pošljete.

Tehnična skladnost poslanih sporočil

Brez skrbi, kadar oglašujete s pomočjo orodij Mammoth ali gostujete domeno v našem omrežju, za tehnično plat poskrbi naša ekipa.
Priporočljivo, da uporabljate tehnične standarde, kot so DKIM in DMARC, ki vam pomagajo dokazati avtentičnost in integriteto vaših e-poštnih sporočil.

Predvsem je pomebno DKIM podpisovanje poslane pošte. DKIM (DomainKeys Identified Mail) je sistem, ki omogoča, da podpišete vaša e-poštna sporočila z digitalnim podpisom, ki je povezan z vašo domeno.
Tako lahko prejemniki preverijo, ali je e-poštno sporočilo res prišlo od vas in ali ni bilo spremenjeno med potjo.

Oglaševanje in komunikacija

Izjemnega pomena pa je tudi oglaševanje in komunikacija, ki se mora ujemati s celostno grafično podobo podjetja, to je predvsem pomembno na spletu ob poplavi konkurence in drugih objav. Brezglava objava fotografij na družbenih omrežjih ni branding in lahko celo škoduje izgledu vaše blagovne znamke, zato vedno imejte dolgoročen načrt oglaševanja na vseh platformah preko katerih komunicirate z vašimi potencialnimi strankami. Nikakor si ne želite objave, novice ali fotografije, ki vašo blagovno znamko prikazuje v slabi luči.

Pomembno si je zastaviti tudi jasno vizijo pri oglaševanju, bodisi na družbenih omrežjih, iskalnem omrežju ali bolj tradicionalnih medijih, kot sta televizija ali celo v tiskanih medijih. Vedno, ko se vaše podjetje oglašuje uporabite oglase, ki bodo vaše potencialne kupce pritegnili in jih takoj opomnili, da gre za vaše podjetje, še bolj pomembno pa je, da pri oglaševanju dosežete navezanost s stranko.

Brez skrbi z nami je preprosto

Pri Mammoth.si vam bomo skozi celoten čas promocije svetovali ali pa za vas poskrbimo za celovit e-poštni marketing vaše spletne trgovine ali blagovne znamke.
Tako vam ni potrebno skrbeti za pravilno in zahtevno vodenje vaše e-poštne kampanje.


Preverite naše storitve spletnega marketinga:

Vam je članek všeč? Delite ga z ostalimi:

email

Še več takšnih novic?
Prijavite se na naše brezplačne e-novice, brez skrbi
ne smetimo z e-pošto, odjaviš pa se lahko kadarkoli.
Preberite prednosti prijave na e-Novice tukaj!