Splošni pogoji poslovanja
Objavljeno dne 30.04.2016
Zadnja posodobitev: 20.05.2023
Predhodna določila
Mammoth, David Harl s.p. (v nadaljnjem besedilu “ponudnik”) je svojim strankam oz. uporabnikom storitev (v nadaljnjem besedilu “naročnik”) dolžan priskrbeti razumljiva pravila o uporabi našega spletnega servisa in storitev. Naročniki ponudnikovih storitev se morajo strinjati s spodaj navedenimi pogoji oziroma členi. Ponudnik si pridružuje pravico do sprememb spodaj navedenih členov, brez predhodnega obvestila. Spremembe o pogojih poslovanja si boste vedno lahko prebrali na naših straneh, naročnikov ne bomo o tem posebej obveščali.
Občasno posodobimo člene o pogojih poslovanja in ko to storimo, tudi ustrezno spremenimo datum zadnje spremembe. Datum je prikazan na vrhu pogojev poslovanja. V primeru, da nadaljujete z uporabo naših storitev, se smatra, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.
Pojmi in uporabljeni izrazi
Naročnik – fizična oseba, organizacija ali subjekt, ki uporablja ponudnikove storitve, spletne aplikacije ali strežnike in je navedena v uporabniških straneh na https://moj.mammoth.si.
Aktivni naročnik – fizična oseba, organizacija ali subjekt, ki ima eno ali več aktivnih storitev.
Neaktivni uporabnik – fizična oseba, organizacija ali subjekt brez storitev ali storitvami, ki so bile preklicane ali ukinjene.
Uporabniške strani – spletne strani namenjene naročnikom in uporabnikom, kjer se izvaja podpora, spremlja plačila in obvešča naročnike, dostopne na https://moj.mammoth.si/
Obiskovalec – oseba, ki brska po spletnem mestu ponudnika na naslovu https://mammoth.si
Storitev – ena ali več storitev, ki jih ponuja ponudnik, in so na voljo na spletni strani ponudnikovi spletni strani.
Izpad delovanja – čas, ko je storitev neaktivna ali nedostopna.
Mesečne storitve – storitve, ki se lahko uporabljajo takoj ali so zagotovljene za obdobje enega meseca.
Dolgoročne storitve – storitve, ki se zagotavljajo več kot en mesec.
Primarna valuta – Euro EUR.
Obračunsko obdobje – vnaprej določeno časovno obdobje med dvema ponavljajočima se plačiloma.
Račun za obračun – uporabniški račun pri https://moj.mammoth.si, ki vsebuje povzetek vseh storitev, ki jih uporabnik uporablja. Uporabniški račun se nahaja na Portalu za stranke.
Dobroimetje – znesek sredstev na uporabniškem računu.
Pritožbena stranka – uporabnik ali zainteresirana tretja stranka, ki predloži poročilo o kršitvi politike sprejemljive uporabe.
Avtorizirana plačila – samodejne transakcije, ki jih uporabnik predhodno odobri na uporabniških straneh https://moj.mammoth.si/ ali preko izbranega ponudnika plačil (PayPal, Banka).
Milostno obdobje – obdobje oz. čas trajanja od trenutka neplačanih obveznostih in prekinitvijo storitev v primeru neporavnanih obveznosti naročnika.
1 Člen: Plačilni pogoji
- Za uporabo naših storitev je potrebno predplačilo za določeno obdobje. Podatki za plačilo bodo posredovani na naročnikov kontaktni elektronski naslov. Naročene storitve bodo opravljene, ko prejmemo nakazilo oziroma potrdilo o nakazilu. Račun se bo glasil na lastnika uporabniškega vmesnika in bo poslan po navadni pošti.
- Pravice in obveznosti iz naročniškega razmerja nastopijo z dnem, ko so naročniku posredovani podatki za dostop do strežnika. Podatki so posredovani na naročnikov kontaktni elektronski naslov.
- Naročnik bo svoje obveznosti iz naročniškega razmerja poravnal v roku označenem na predračunu in na pravilen sklic. V primeru, da želite spremeniti plačilno obdobje, nam sporočite vsaj 10 dni pred iztekom plačilnega obdobja preko uporabniškega vmesnika ali e-pošte.
- Vsa vplačila so ne povračljiva, razen če se ponudnik odloči drugače.
- Naročnik je dolžan v celoti poravnati vse obveznosti do ponudnika, nastale do dne prekinitve naročniškega razmerja. Le to mora biti pisno oziroma na ponudnikov kontaktni elektronski naslov.
- Pridružujemo si pravico, da 8 dni po poteku plačilnega obdobja storitev ukinemo, v kolikor ne prejmemo plačila ali vsaj potrdila, da je storitev plačana. Ponovna aktivacija ob neplačilu se zaračuna po trenutnem ceniku.
- Ponudnik si pridružuje pravico do spremembe cen in lastnosti (specifikacije) paketov. Spremembe nastopijo v veljavo z naslednjim izstavljenim predračunom.
- Če pride do napačnega zneska, ima ponudnik pravico znesek popraviti in je dolžan o tem naročnika obvestiti. Naročnik v celoti razume in se strinja, da mora plačati popravljeni znesek.
1.1 Politika vračila kupnine
- Če želi zaprositi za vračilo, mora naročnik zahtevati vračilo prek svojega uporabniškega računa.
- Povračilo kupnine ni možno za storitve kjer je v veljavi sklenjena pogodba za takšna naročila veljajo pogodbena določila, ki opredeljujejo vračilo kupnine.
- Povračila so zagotovljena za spletno gostovanje, gostovanje VPS, storitve gostovanja v oblaku in spletne aplikacije Mammoth v katere pa ne sodijo spletne strani, spletne trgovine in druge namensko razvite rešitve ali rešitve prilagojene naročniku.
- Povračila se zagotovijo kot dobroimetje naročnika ali prek iste plačilne metode, ki jo je naročnik uporabil pri plačilu, če je to mogoče – preko izbranega plačilnega sistema oziroma na bančni račun naročnika.
- Povračila se izvedejo samo, če je naročnik v skladu s pogoji storitev in storitve niso bile suspendirane ali prekinjene zaradi kršenja teh pogojev in nima zgodovine kršitev ali zlorab na svojem uporabniškem računu.
- Nadomestila se izvedejo samo, če gre za storitev ki jo izvaja neposredno Ponudnik. Produkti tretjih oseb ali dodatne storitve ne zajemajo povračil. Če je naročnik kupil storitev, ki vključuje brezplačno domeno in naročnik prekliče zakupljeno storitev, se standardna cena domene odšteje od zneska vračila. Vračilo izključuje vrednost produktov in storitev tretjih oseb brez izjem.
- Povračila niso zagotovljena, če storitev ni bila dostopna zaradi nezakonitih dejavnosti tretjih oseb.
- Ponudnik si pridržuje pravico, da sprejme končno odločitev o izdanih zahtevkih za vračilo.
- Povračilo kupnine ni možno, kadar naročnik zahteva povračilo zaradi nedelovanja storitev, težav ali neskladnosti, brez, da bi o tem seznanil ponudnika storitev.
2 Člen: Odgovornosti in dolžnosti naročnika
Naročnik v celoti razume in se strinja, da na zakupljen prostor ne bo prenesel vsebine ali povezav na:
- vsebino, ki je nelegalna, nasilna, obrekljiva, opolzka, pornografska, ali kakorkoli sporna,
- vsebino, ki vsebuje viruse ali sovražne računalniške programe, spam, spayware, itd.,
- vsebino, ki je namenjena kriminalnim dejanjem ali združbam, zaščitenim znamkam, patentom, avtorskim pravicam ali drugo intelektualno lastnino.
Naročnik v celoti razume in sprejema naslednje dolžnosti in odgovornosti:
- Ponudnik ima pravico pregledovanja naročnikove celotne vsebine na zakupljenem prostoru. Razen pri paketih, ki omogočajo kodiranje podatkov ali pa so podatki varovani, kot poslovna skrivnost ali z varstvom osebnih podatkov.
- Naročnik v celoti razume in se strinja, da v celoti odgovarja za vsebino na zakupljenem prostoru.
- Naročnik v celoti razume in se strinja, da se mu onemogoči nadaljnja uporaba spletnega gostovanja, če prekorači zakupljeni prenos podatkov oziroma preseže zakupljeni strežniški prostor.
- Naročnik v celoti razume in se strinja, da če bo uporabljal kakršnekoli skripte in programe, da jih bo redno posodabljal in skrbel za lastno in varnost celotnega strežnika.
- Naročnik v celoti razume in se strinja, da vsakršno povzročeno škodo in posledične dodatne stroške v celoti poravna sam v roku 14 dni od nastanka.
- Naročnik se obveže, da bo poskrbel za ažurnost kontaktnih podatkov in da bo redno spremljal primarni predal elektronske pošte, ki je naveden v kontaktnih podatkih v “uporabniškem vmesniku”.
- Naročnik se v celoti obvezuje, da bo pri naročilu spletnih aplikacij ali drugih storitev, ponudniku zagotovil vse potrebne informacije in gradivo za pričetek dela, kakor tudi za dokončanje.
3 Člen: Trajanje storitev
Po izteku plačilnega obdobja se gostovanje podaljša za enako plačilno obdobje. V kolikor ne želite podaljšati gostovanja, nas morate obvestiti vsaj 10 dni pred iztekom plačilnega obdobja. V nasprotnem primeru ste dolžni poravnati znesek, ki je predviden za plačilno obdobje.
Po izteku plačilnega obdobja pri vzdrževanju spletnih aplikacij, se vzdrževanje prekine v kolikor naročnik, ne poravna svojih obveznostih v 5 dneh. V vmesnem času ponudnik ni dolžan vzdrževati spletnega mesta.
Pri paketih promocije in spletnega marketinga ter optimizacije velja, da se storitev plačuje za tekoči mesec.
4 Člen: Omejitev oziroma prekinitev naročniškega razmerja
4.1 Prekinitev/ukinitev naročniškega razmerja:
- Naročnik v dogovorjenem roku ni v celoti poravnal obveznosti do ponudnika. Ponudnik predhodno obvesti naročnika na kontaktni elektronski naslov, kateri je objavljen v uporabniškem vmesniku.
- Naročnik je ponudniku posredoval napačne oziroma zavajajoče informacije.
- Naročnik ne upošteva teh pogojev poslovanja, kljub opozorilom.
- Naročnik je kršil licenčne pogoje spletne aplikacije.
- Naročnik izvaja kakršne koli druge nezakonite dejavnosti.
- Naročnik uporablja strežnik za ustvarjanje bitcoinov ali drugih kriptovalut (opravlja mining oz. rudarjenje).
- Naročnik uporablja strežnik za gostovanje tehnologij, ki temeljijo oz. so povezane s blockchain tehnologijo in zato ni pridobil soglasja ponudnika.
- Naročnik uporablja storitve za prevare/pridobivanje podatkov (scammin/phishing) ali kako drugače škodi uporabnikom interneta.
- Naročnik lahko gostovanje, vzdrževanje in druge storitve kadarkoli prekliče, razen če je to jasno določeno v pogodbi, najkasneje vsaj 7 dni pred potekom zakupljenega obdobja. Denarja ne vračamo, razen če se izjemoma tako odločimo.
Če naročnik s svojimi ukrepi namerno povzroča škodo kateri koli lastnini v kakršni koli obliki, povračilo kupnine ni možno.
4.2 Supendiranje naročniškega razmerja
- Ponudnik si pridržuje pravico, da suspendira in/ali prekine katero koli naročnikovo storitev, ki namerno ali nenamerno krši pogoje storitev.
- Ponudnik si pridržuje pravico, da pred zaustavitvijo ne stopi v stik z naročnikom. Vendar pa se lahko ponudnik obrne na naročnika pred začasnim suspendiranjem, da bi preprečil nadaljnje neželene učinke, ki jih uporabnik ali tretje osebe izvajajo prek storitev naročnika.
- Naročnik mora takoj ukrepati po prejemu obvestila s strani ponudnika in sprejeti vse potrebne ukrepe. Ponudnik za naročnika lahko določi časovni okvir za obnovitev skladnosti s pogoji storitev.
- Nesodelovanje naročnika, bo privedlo do začasnega suspendiranja in/ali ukinitve storitev.
- Ponudnik bo deloval na podlagi kršitve pogojev naročnika.
- Ponudnik si pridržuje pravico do začasne zaustavitve storitev zaradi varnostnih vprašanj, dokler le ta niso odpravljena. To se stori, da bi zagotovili varnost vsem drugim naročnikom, ki uporabljajo storitve, in se ne šteje za izpad, zato naročnik ni upravičen do povračila kupnine.
- Podatki o storitvah se hranijo 30 dni po suspendiranju. Vendar pa lahko naročnik v tem času podaljša storitve.
- 30 dni po suspendiranju storitev se podatki trajno izbrišejo in ponudnik ne ohranja več podatkov o storitvah.
- Če naročnik krši politiko sprejemljive uporabe ali splošne pogoje poslovanja, si ponudnik pridržuje pravico, da takoj ukine storitve, da bi preprečil škodo drugim naročnikom in/ali tretjim osebam.
4.3 Prehodno milostno obdobje (Grace Period)
Kadar naročnik v dogovorjenem roku ni v celoti poravnal obveznosti do ponudnika, lahko ponudnik za najete spletne aplikacije, strežnike, spletne strani, trgovine in ostale storitve, na lastno presojo aktivira Prehodno milostno obdobje.
Milostno obdobje (Grace Period) je obdobje takoj po izteku roka za plačilo obveznost v primeru kadar naročnik ni uspel poravnati vseh svojih obveznosti za plačilo storitev, vendar se naročniku odobri dodatno prehodno obdobje v katerem mu je še vedno omogočena uporaba storitev ali programske opreme za določeno obdobje, brez suspendiranja storitev iz 4.2 člena pogojev poslovanja. Vendar le v primerih, ko ponudnik utemeljeno sklepa, da bo naročnik v roku 5 dni poravnal vse svoje obveznosti.
V času milostnega obdobja, ponudnik ni dolžan skrbeti za podporo, vzdrževanje ali nadaljni razvoj, izjema so le resne varnostne grožnje, ki bi za posledico lahko pustile večjo škodo ali povzročila razkritje poslovnih ali osebnih informacij. V tem primeru lahko ponudnik od naročnika zahteva poplačilo delovnih ur v skladu z veljavnim cenikom, objavlenim na https://mammoth.si/cenik/
Milostno obdobje se izdaja izključno na odločitev ponudnika, po njegovi lastni presoji in ne velja za vse storitve. Ponudnik si pridržuje pravico, da v primeru neplačil nemudoma suspendira storitev, kot je to določeno v 4 členu, brez milostnega obdobja.
Milostno obdobje je določeno z veljavno pogodbo o zagotavljanju storitev, kadar pa naročnik ni v naročniškem razmerju s ponudnikom veljajo roki navedeni v spodnjem odstavku tega člena.
4.3.1 Kako dolgo traja milostno obdobje?
- 7 dni za strežnike
- 7 dni za spletne trgovine
- 7 dni za spletne aplikacije
- 5 dni za licenčne aplikacije
- 5 dni za storitve vzdrževanja
Milostno obdobje ni mogoče v primeru registracije domene. Milostno obdobje se lahko izjemoma podaljša na presojo ponudnika.
Po preteku milostnega obdobja bodo vse storitve, za katere nismo prejeli plačila v skladu z splošnimi pogoji poslovanja ali veljavne pogodbe, suspendirane, v primeru, da so storitve že bile opravljene pa bo izdan opomin, obračunane pa bodo tudi zamudne obresti.
5 Člen: Dolžnosti in obveznosti ponudnika
- Ponudnik se obvezuje, da bo zagotovil:
– nemoteno delovanje strežnika/strežnikov,
– v primeru vzdrževanja smotrno in pravočasno posodabljal programsko opremo, naročnika obvestil o pomembnih posodobitvah,
– v najkrajšem možnem času odpravil nastale napake,
– varnost podatkov.
– ponudnik se obvezuje, da bo vse tehnične vzdrževalne posege na spletni strani ali sistemu opravljal med 00.00 uro in do 07.00. V primeru izpada storitev, spletnih strani ali aplikacij se ponudnik obvezuje, da bo o tem predhodno obvestil stranko preko poštnega naslova.
– ponudnik si pridržuje pravice, da uporabi pozitivne komentarje elektronskega sporočila stranke za tržne namene. Ponudnik se obvezuje, da bo vse takšne podatke anonimiziral in s tem onemogočil identifikacijo stranke, razen v primeru, ko ponudnik od stranke prejme pisno dovoljenje.
- Ponudnik ne odgovarja za pravilnost podatkov, ki jih kdorkoli pošlje na/iz strežnika.
- Ponudnik ne odgovarja za pravilnost podatkov, objavljenih na spletnem mestu ali aplikaciji.
- Ponudnik ne odgovarja za noben izgubljen ali poškodovan podatek na strežniku.
- Ponudnik ne odgovarja za posredno ali neposredno nastalo škodo z uporabo naših storitev.
- Ponudnik zanika vsako odgovornost za škodo povzročeno vendar ne omejeno na:
– škodo ali odgovornost nastalo zaradi izpada strežnika/strežnikov,
– škodo ali odgovornost nastalo zaradi povečanja odzivnega časa,
– škodo ali odgovornost nastalo pri ne-prenosu ali napačnem prenosu podatkov,
– škodo ali odgovornost nastalo zaradi nepooblaščenega posega,
– škodo ali odgovornost nastalo zaradi prestrežene ali ponarejene vsebine e-poštnega sporočila,
– škodo ali odgovornost nastalo zaradi kakršnegakoli (hekerskega) napada,
– škodo ali odgovornost nastalo zaradi nesprejete elektronske pošte ali napake e-poštnega strežnika,
– škodo ali odgovornost nastalo zaradi naravnih in višjih dejavnikov.
– škodo ali odgovornost nastalo zaradi nepravilnega in nestrokovnega posega v programsko kodo aplikacij ali spletnih strani.
– škodo ali odgovornost nastalo zaradi nedovoljenega ali nepooblaščenega posega v spletno aplikacijo ali spletno storitev.
– škodo ali odgovornost, ki bi lahko nastala zaradi napake v programski kodi spletne strani ali druge aplikacije.
- Ponudnik ne daje garancije, da bodo naše storitve:
– ustrezale naročnikovim zahtevam in potrebam,
– neprestano delovale 24/7 (24 ur na dan, 7 dni na teden).
- Ponudnik storitev ne bo odgovoren za nobeno škodo, ki bi jo uporabnik utrpel.
- Ponudnik storitev ne bo odgovoren za izgubo podatkov, prekinitve v delovanju storitev ter kakršenkoli izpad ali izgubo podatkov, do katere je prišlo po krivdi tretje osebe, ponudnika storitev, njegovih strank ali zaposlenih. Ponudnik storitev si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev uporabe.
6 Člen: Kršitev pogojev poslovanja
- Naročnik v celoti razume in se strinja, da si ponudnik pridružuje pravico do ustreznih ukrepov, ki bi bili nujni ob kršitvah navedenih členov, npr. takojšnja omejitev oziroma (začasno) zaprtje naročnikovega uporabniškega vmesnika, dostopa do zakupljenega spletnega prostora in dostopa do nadzorne plošče, brez predhodnega opozorila in brez povračila denarja.
- Naročnik v celoti razume in se strinja, da si ponudnik pridružuje pravico do ustreznih ukrepov, ki bi bili nujni ob kršitvah navedenih členov, npr. takojšna odstranitev ali začasen izklop spletne aplikacije ali storitve, brez povračila denarja. Ponudnik storitev ne odgovarja za nastalo škodo.
- Naročnik se zavezuje, da bo varoval svoja gesla in ostale zaupne podatke, ki se nanašajo na njegov uporabniški račun ter nas v primeru nepooblaščenega ali domnevnega posega v njegov uporabniški račun takoj obvestili, vključujoč krajo in izgubo podatkov, spremembo gesla ali ostale varnostne informacije.
7 Člen: Zlorabe strežnika
Pridržujemo si pravico, da odstranimo kakršnokoli vsebino, ki je v nasprotju s pogoji poslovanja iz vašega računa brez predhodnega obvestila. Ne dovoljujemo hekerskih strani, strani za odrasle in nobenih mp3 datotek, shareware/freeware in ostalih programov ter strani pod točko 11.
7.1 Ponudnik smatra spodaj navedena dejanja kot zlorabo:
- Nepooblaščena ali nedovoljena uporaba strežnika (branje, pisanje in izvajanje izven domačega direktorija).
- Prekomerno izkoriščanje sistemskih zmogljivosti, vključujoč moč procesorja in spomina. Nezaželeni so večji forumi na tekstovni osnovi, ki ne podpirajo mySQL baze, obsežne mailing liste (obvezna uporaba funkcije, ki omogoča interval med pošiljanjem), in vseh skript v točki 11. Pridružujemo si pravico, da odstranimo programe, ki uporabljajo preveč sistemskih zmogljivosti.
- Pri delu s cronjobi (omogočajo izvajanje funkcij ob določenem času) je prepovedano prepogosto izvajanje funkcij.
- Prekomerno pošiljanje elektronske pošte. V primeru, da pošiljate pošto več kot 50-tim prejemnikom, je potrebno med pošiljanjem uporabljati premor. V roku ene ure lahko pošljete sporočilo največ 250 prejemnikom.
- Pošiljanje elektronske pošte na naključne naslove (spam).
- Uporaba strežnika v zlonamerne namene.
- Kršenje avtorskih pravic (gostovanje datotek).
- V kolikor uporabljate večje število MySQL baz, ftp, mailing list, itd., kot je določeno za posamezen paket.
- Nadaljnja prodaja delov zakupljenega prostora brez predhodnega dogovora.
- Naročnik v celoti razume in se strinja, da vsakršno povzročeno škodo in posledične dodatne stroške v celoti poravna sam v roku 7 dni od nastanka.
- Nedovoljena uporaba skript/programov na naših strežnikih (za odobritev nam pišite na email).
- Uporabnik sam odgovarja za rezervne kopije svojih podatkov na strežniku. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za izgubo kateregakoli uporabniškega podatka.
8 Člen: Zlorabe spletnih aplikacij
Pridržujemo si pravico do odstranitve sporne vsebine. Naročniku storitev in uporabniku ni dovoljeno objavljanje kaznive, sovražne ali kakršne koli druge sporne vsebine. Naročnik se zavezuje, da svoje spletne strani ali aplikacije ne bo uporabljal za širjenje nestrpnosti ali druge prepovedane vsebine.
8.1 Prepovedane uporabe vključujejo (vendar niso omejene na) naslednje ukrepe:
- Objavljanje vsebine, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo RS
- Širjenje ali vzpodbujanje nasilja ali sovraštva
- Širjenje ali vzpodbujanje kaznivih dejanj tudi piratstva
- V kolikor uporabnik odkrije napako v kodi in jo brez prijave ponudniku izkoristi sebi v prid
- Spletne strani z igrami na srečo
- Spletne strani, ki oglašujejo nezakonite dejavnosti
- Druge žaljive spletne strani.
- Vse vrste dejavnosti, ki bi lahko privedle do blokiranja IP naslova s strani organizacij, kot je Spamhaus
- Golota pod pravno dovoljeno starostjo
- Prevarantske/Goljufive spletne strani
- Reverse proxy
- Prodaja nezakonitih substanc ali snovi
- Spletne strani za lažno predstavljanje
- Krmilniki botnetov
- Kakršne koli skripte DoS (DoS, DDoS, DRDoS…)
- Brute Force napadi
- Skripte za paketno poplavljanja
- SIP skenerji
- IP Spoofing napadi
- Distribucija Virusov / Trojanskih konjev / Malware
- Orodja za skeniranje gesel ali orodij za ugibanje gesel, botov ali programske opreme
- Skenerji ranljivosti
- Uporablja spletne aplikacije ali storitve za pošiljanje vsiljive pošte (Spam)
8.2 Naročnik se zavezuje, da prevzame so odgovornost za naslednja dejanja:
- Ne bo pošiljal e-pošte ljudem, ki niso izrazili nikakršne zahteve za sprejemanje e-poštnih sporočil;
- Ne bo zagotavljal in ne predlagal storitve, na podlagi katere bi lahko tretje osebe širile neželeno pošto;
- Bo izvedel in vzdrževal ustrezna tehnična sredstva, ki zagotavljajo, da nobena tretja oseba ne more širiti neželene pošte;
- Bo uporabil načelo opt-in za vse informacije, poslane po elektronski poti in uporabljal učinkovita sredstva za zavračanje neželene pošte;
- Ne bo zbiral, shranjeval, objavljal in širil podatke (npr. e-poštne naslove), na podlagi katerih je mogoče pošiljati vsiljeno pošto;
- Ne bo ustvarjal odprtih ali enostavno ranljivih poštnih relejev.
Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve storitve, če material ki ga hrani naročnik, krši splošne pogoje, ni skladen z našimi pravilniki ali se šteje za nezakonit, škodljiv ali kakor koli nevaren. Če se naročnik odloči za shranjevanje nesprejemljivega gradiva, bo ponudnik storitev suspendiral ali ukinil s predhodnim obvestilom ali brez njega.
9 Člen: Odškodnine in nadomestila
- Naročnik v celoti razume in se strinja, da ponudnika storitev, njegovih strank ter zaposlenih ne bo terjal ali držal odgovornih za kakršnokoli škodo, ki bi nastala z uporabo ali nezmožnosti uporabe storitev ter za kakršnokoli škodo, ki bi nastala v povezavi s storitvami ponudnika storitev.
- Naročnik v celoti razume in se strinja, da je uporaba ponudnikovih storitev na lastno odgovornost in da bo sam odgovoren za posledice uporabe ponudnikovih storitev.
10 Avtorske pravice
Kadar ponudnik v storitev, ki jo zagotavlja stranki, vključi svoje že obstoječe avtorsko delo (npr. programsko kodo, fotografijo, sliko, film, besedilo, logotip ipd.) ali kadar tako avtorsko delo izdela po navodilih in željah stranke, se na stranko prenesejo le tiste materialne avtorske pravice na takem avtorskem delu, ki so nujno potrebne, ter v obsegu in trajanju, ki sta nujno potrebna, za to, da lahko stranka storitev uporablja v skladu z njenim ekonomskim namenom.
Ne glede na prvi odstavek tega člena stranka v nobenem primeru ne more pridobiti nobenih pravic na računalniških programih (aplikacijah, modulih, sistemih ipd.), ki jih je razvil ponudnik ali glede katerih je ponudnik imetnik materialnih avtorskih pravic. Določba tega odstavka velja tudi v primeru, ko je bila taka aplikacija izdelana ali spremenjena na željo stranke. Na računalniških programih iz tega odstavka pridobi stranka zgolj časovno omejeno pravico uporabe takih programov v skladu z njihovim ekonomskim namenom oziroma v skladu s temi splošnimi pogoji ali ponudbo, razen v primeru, ko je jasno definirano, da se prenašajo tudi avtorske pravice.
Pravica uporabe iz tega odstavka lahko traja največ za čas veljavnosti pogodbe med ponudnikom in stranko. Čas uporabe ponudnikovih storitev za licence, ki so veljavne na več računalnikih, začne teči ob namestitvi na prvi računalnik ali strežnik. Ponudnik ima pravico, da svoje avtorstvo oziroma imetništvo materialnih avtorskih pravic kadarkoli označi na način, ki ga sam izbere, kar lahko vključuje tudi njegov logotip in povezavo na njegovo spletno mesto. Navedena pravica ponudnika ne more biti omejena z dejstvom, da stranka plačuje za ponudnikove storitve. Ponudnik lahko kadarkoli spremeni način označitve avtorstva oziroma imetništva materialnih avtorskih pravic. Ponudnik svoje pravice ne sme izvrševati na način, ki bi nesorazmerno posegal v pravice in interese stranke.
Vse ostale materialne avtorske pravice, moralne avtorske pravice in druge avtorske pravice, ki se v skladu s 1. odstavkom tega člena ne prenesejo na stranko, so pridržane ponudniku.
Brez izrecnega pisnega soglasja ponudnika je stranki prepovedano posegati v avtorska dela iz 1. odstavka tega člena, jih predelovati ali prirejati ter prenašati pravice na teh delih na tretje osebe.
Brez izrecnega pisnega soglasja ponudnika stranka nima pravice dostopa do izvorne kode programov, ki so del storitve, ki je predmet pogodbe med ponudnikom in stranko ali ki podpirajo ali omogočajo njeno delovanje. Prav tako naročnik nima pravice do predelave izvorne kode.
Če storitev, ki jo zagotovi ponudnik, vsebuje avtorska dela, ki jih je priskrbela stranka, stranka ponudniku jamči, da ima na teh delih ustrezne materialne avtorske pravice in mu odgovarja za škodo, ki bi jo ponudnik utrpel zaradi zahtevkov tretjih oseb, ki se nanašajo na ta avtorska dela.
Na strežnikih ni dovoljeno neavtorizirano shranjevati avtorsko zaščitenih dokumentov (datotek) in programov.
11 Prenos storitve k drugemu ponudniku
Če so predmet sodelovanja med ponudnikom in stranko storitve, ki vključujejo gostovanje ali hrambo podatkov na oziroma s pomočjo ponudnikove strojne opreme, in se stranka odloči za prenos k tretji osebi, ponudnik tak prenos izvede samo, če so hkrati izpolnjeni naslednji pogoji:
- Stranka ima poravnane vse zapadle obveznosti do ponudnika;
- Strojna in sistemska programska oprema tretje osebe izpolnjuje tehnične zahteve za prenos; v dvomu lahko ponudnik o tem zahteva od stranke in od tretje osebe pisno izjavo;
- Stranka vnaprej poravna predvidene stroške prenosa, v skladu s cenikom, po predhodno izdanem računu ponudnika.
- Ne glede na prvi odstavek tega člena prenos spletnih strani ter njim sorodnih storitev in vsebin k drugemu ponudniku ni mogoč, razen v primeru, ko gre za spletne strani, sorodne storitve ali vsebine, glede katerih ponudnik zagotavlja zgolj gostovanje na strežniku, ne pa tudi uporabe svojega sistema za upravljanje z vsebinami (CMS).
- Stranka ima vse potrebne avtorske pravice nad programom.
- Lastno razvitih rešitev ne gostujemo pri drugih ponudnikih gostovanja.
12 Kršitve pogodbenih določil
Naročnik storitev je dolžan za vsako resnejšo kršitev splošnih pogojev, zaradi katerih ponudniku storitev nastane škoda ali dodatno delo, plačati pogodbeno kazen, ki je določena v pogodbi, v kolikor škoda presega pogodbeno kazen, pa je naročnik dolžan poravnati tudi razliko do dejansko nastale škode, ki jo je ponudnik utrpel.
13 Roki za izvedbo storitev
Kadar je predmet naročila storitev, ki jo ponudnik mora izvesti ali zagotoviti po navodilih stranke. npr. izdelava spletnega mesta ali druge aplikacije ipd.), je dolžnost ponudnika, da dela izvede v roku, ki je naveden v ponudbi, ceniku ali v korespondenci med ponudnikom in stranko. V primeru, da so v ponudbi ali drugje navedeni različni roki, se za dokončanje projekta šteje najdaljši rok.
Podaljšanje roka za izvedbo storitev se ne upošteva, kot zamuda pri izvedbi storitev.
13.1 Roki za izvedbo se lahko podaljšajo v primeru:
- Na prošnjo naročnika, kadar se ponudnik storitev s tem strinja.
- Na prošnjo ponudnika, kadar se naročnik storitev s tem strinja.
- V primeru višje sile, ki neposredno vpliva na zmožnost izvajanja storitev tudi ponudnika.
- Če je za katerikoli ključen korak pri izvajanju storitev, ponudnik meni, da je v interesu stranke, da je potrebno dodatno gradivo, informacije ali druge podatke, se lahko rok za dokončanje prestavi za dogovorjeno obdobje. V tem primeru to ne upošteva kot zamuda pri izvedbi storitev.
- Če je predmet pogodbe dobava ali namestitev rešitev zunanjih partnerjev se lahko rok za izvedbo podaljša v primeru zamud pri dobavi. Ponudnik v tem primeru ne odgovarja za zamudo in se zamik ne šteje kot zamuda.
14 Podpora naročnikom
Osnovna podpora je na voljo vsakemu naročniku kot omejena storitev. Ponudnik si pridržuje pravico, da zavrne kateri koli zahtevek za podporo, če meni, da ni upravičen do brezplačne podpore.
14.1 Dostopnost podpore
- Naročnik se lahko obrne na ponudnika s prošnjo za strokovno pomoč, pri čemer se bo ponudnik odzval glede na vrsto zahtevka in raven storitve, ki jo je zakupil uporabnik.
- Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti zahtevo za opravljanje storitev pod pogoji, kot je nezadostna raven storitev ali drug primeren razlog. Zato lahko Ponudnik ponudi drugačno raven storitev, da izvede zahtevek.
- Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti prošnjo za zahtevo, kadar naročnik nima izpolnjenih vseh pogodbenih obveznosti ali ima do ponudnika neporavnane finančne obveznosti.
14.2 Podpora neaktivnim uporabnikom
- Uporabnik, ki nima lastnih aktivnih storitev, ki jih ponuja ponudnik, ima pravico prositi podporo za prodajna vprašanja, splošna navodila in pomoč.
- Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti vseh zahtevkov, ki so na kakršen koli način nesprejemljivi ali škodljivi.
14.3 Podpora aktivnim naročnikom
- Naročnik, ki ima aktivno storitev, ki jo ponuja Ponudnik, ima pravico zahtevati osnovno podporo za zagotovitev ustreznih delovnih pogojev za katero koli storitev Ponudnika.
- Osnovna brezplačna podpora je na voljo za vse storitve, ki jih ponuja Ponudnik.
- Naročnik ima pravico zahtevati dodatno podporo, ki bi jo potreboval.
- Ponudnik ima pravico zagotoviti usmerjanje, neposredno podporo ali zahtevati od naročnika, da naroči višjo stopnjo podpore. Če želena uporabniška podpora ni na voljo ali je bila zavrnjena s strani naročnika, si Ponudnik pridržuje pravico, da zavrne dodatno podporo.
15 Zagotavljanje storitev
15.1 Obveznosti za registracijo domene in prenos domene
- Ponudnik ne zagotavlja uspešne registracije domene. Domena je lahko skrivoma rezervirana v registru čeprav se zdi, da je prosta za registracijo.
- Odgovornost naročnika je zagotoviti pravilne podatke za izpolnitev zahtev za vsak domenski register. Ponudnik ni odgovoren, če je domena zavrnjena zaradi neupoštevanja pogojev določenega registra domene.
- Ponudnik ne zagotavlja uspešnega prenosa domene. Odgovornost naročnika je zagotoviti, da je domena prenosljiva, preden naroči prenos domene.
- Da bi uspešno zaključil prenos domene, mora imeti naročnik dostop do strani trenutnega registrarja domene, da bi odklepali domeno in spremenil nastavitev zasebnosti, ter da pripravi domeno za postopek prenosa. Naročnik mora imeti vpogled tudi v e-poštni naslov, povezan z domeno, da lahko sprovede prenos s potrdilom e-poštnega zahtevka za prenos.
16 Končna določila
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja, brez da bi o tem predhodno obvestil naročnika.
Ob spremembi pogojev poslovanja, bo ponudnik obvestil naročnika preko kontaktnega e-poštnega naslova navedenega v uporabniških straneh.
Za vsa dodatna vprašanja in pojasnila smo vam na voljo na info@mammoth.si