Nasveti za dobro spletno stran
1) Preprosta oblika
Ponudite svojim obiskovalcem pregledno in preprosto spletno stran z vsemi informacijami.
Pri izbiri oblike za spletno stran je pomembno, da je le ta pregledna in uporabna. Obiskovalec spletne strani mora vse informacije najti takoj, brez razmišljanja in pretiranega iskanja. Tako, da je nujno, da pri izbiri oblike vključite vse funkcionalnosti vaše spletne strani.
2) Izbira grafike in barv
Izberite barve vašega podjetja dodajte svoje grafiko in fotografije in ustvarite osupljivo stran.
Spletna stran naj odraža vas ali vaše podjetje uporabite svoje najljubše barve ali barve podjetja. Vseeno pa moramo paziti, da se barve ujemajo. Vsak obiskovalec se v povprečju v prvih 5 sekundah odloči ali mu je spletna stran všeč, ji zaupa in ali je vredna obiska. Pri izbiri barv ne pretiravamo z močnejšimi in kričečimi odtenki temveč raje izberemo nevtralne, pastelne barve.
Barva ozadja naj bo pomirjajoča in nevpadljiva če pa uporabimo sliko pa naj bo le ta nevtralna brez izrazitega vzorca v kolikor nameravamo vključevati tudi besedilo.
3) Hitro nalaganje
Premislite o gostovanju in o ponudniku spletnega gostovanja saj je hitrost nalaganja izjemno pomembna.
Izjemno pomembno je hitro nalaganje spletne strani vašim obiskovalcem se mora spletno mesto naložiti hitro in brez napak. Zato je pomembno, da izberete zanesljivega ponudnika gostovanja, ki bo ponudila dom vaši spletni strani. Izbira gostovanja je različna izbirate lahko med navadnim spletnim gostovanjem, ki je primeren za vse manjše spletne strani ali SSD optimizirano gostovanje, ki je primerno za malo večje strani, ki potrebujejo odzivnejši čas. Za zahtevnejše uporabnik pa VPS ali Virtualni Privatni Strežnik.
4) Odlična besedila
Na spletno stran vključite vsa pomembna obvestila in informacije, ki jih obiskovalci spletne strani potrebujejo.
Vaša spletna stran naj nudi odličen vir informacij, te naj bodo razporejeno smiselno in estetsko. Izogibajte se predolgim besedilom in “spisom” saj se morate zavedati, da uporabniki želimo hitre in pomembne informacije. V kolikor je mogoče uporabite odstavke, uvodne stavke in druge načine za izpostavljanja pomembnega besedila. Vedite pa, da so za uspešno optimizacijo spletne strani pomembna tudi vsebina z ključnimi besedami. Tako, da naj vaša besedila pogosto vsebujejo vaše ključne besede.
5) Posodabljanje vsebine
Redno in pogosto dodajajte novo vsebino, članke, slike in cenike, tako je vaša ponudba vedno pravilna in veljavna.
Redno posodabljanje vsebine vaše spletne strani je pomembno predvsem zaradi optimizacije, zaupanja vaših obiskovalcev in privabljanja novih. Obiskovalci se bodo raje vračali na spletno stran, ki je redno posodobljena in na kateri lahko prejme informacije, ki jih potrebuje. Redno vzdrževani ceniki, fotogalerije, kontaktne informacije in seveda pogoji poslovanja so pogosto razlogi za obisk vašega obiskovalca
6) Brez slepih koncev
Dobro zastavljena spletna stran ne sme vsebovati mrtvih strani ali celo izbrisanih povezav.
Spletna stran naj ne vsebuje slepih koncev ali slabih povezav. Nikoli se ne sme zgoditi, da obiskovalec na spletnem mestu “obtiči” brez možnosti nadaljnjega brskanja po strani. Vedno ponudite svojim obiskovalcev dodatne povezave ali načine navigacije po strani pri tem pa se prepričajte, da vse vaše povezave delujejo.
7) Stik z obiskovalci
Vedno omogočite obiskovalcem spletne strani, da z vami navežejo stik preko elektronske pošte ali telefona.
Pomembno je, da z obiskovalci vzdržujete kontakt. Lahko si umislite spletni kontakti obrazec, komentarje, forume, klepet, socialna omrežja… Možnosti je ogromno vedite pa v kolikor se odločite za kakršen koli stik z obiskovalci, morate biti hitri in zanesljivi. Obiskovalec oz. morebitna stranka pričakuje hiter odgovor brez, da nanj čaka 2 tedna.
8) Zastavite si ciljno skupino
Vaša ciljna skupina naj bo čim bolj specifična in natančna pri čem se ozirajte na vse zastavljene parametre.
Zastavite si ciljno skupino. Kdo so vaše stranke, kateri spol, koliko so stare, ipd… To je pomembno tudi pri sami izdelavi spletne strani, pri oblikovanju, vsebini… skratka pri vsem, največji pomen pa ima pri oglaševanju spletne strani. Tematsko prilagodite celotno vsebino glede na potrebe vaše ciljne skupine.
9) Promocija spletne strani
Odlična promocija z malo vložka, danes je oglaševanje preko spleta ugodno in prinese velike rezultate.
Za promocijo lahko izbirate med različnimi tipi promocije, spletno mesto lahko oglašujete preko iskalnih omrežij (Google AdWords) ali preko socialnih omrežij (Facebook). Temelj vsakega oglaševanja pa je dobra optimizacija spletne strani na ključne besede.
10) Za vse naprave
Pripravite vašo spletno stran za vse mobilne naprave in tablice tako, da se bo vsebina pravilno prikazovala povsod.
Danes je večina prometa na spletnih straneh iz mobilnih naprav, tako je izjemno pomembno, da je vaša spletna stran prilagojena za vse naprave od računalnika in mobitela do tablice. Tako bodo lahko vaši obiskovalci do spletne strani dostopali kjerkoli in kadarkoli.